De oceaan vertelt haar verhaal - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Chantal Gorp - WaarBenJij.nu De oceaan vertelt haar verhaal - Reisverslag uit Hawaiian Ocean View, Verenigde Staten van Chantal Gorp - WaarBenJij.nu

De oceaan vertelt haar verhaal

Door: Chantal van Gorp

Blijf op de hoogte en volg Chantal

20 Januari 2017 | Verenigde Staten, Hawaiian Ocean View

Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan, mijn eerste blog vanuit Hawaii (uitgesproken als Hawaiie kwam ik achter). Mijn huissleutel in Breda is inmiddels overgedragen een dag voor vertrek en ik heb nog geen nieuw onderkomen gevonden voor als ik terugkom in maart, maar ben er ook niet meer mee bezig, veel te mooi hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Na jaren van zelfonderzoek ben ik op een punt gekomen waarbij ik nu echt het diepe, onbekende in mag springen, zoals ik nooit eerder heb gedaan, niet wetende waar het toe zal leiden. Ik ben al vele malen eerder in het diepe gesprongen, heb vele angsten overwonnen, maar deze keer voelt alles anders dan alle andere keren. De afgelopen 42 jaar hebben tot dit punt hebben geleid. Ik voelde al een hele tijd dat ik naar Hawaii wilde, maar op een of andere manier was het nog niet zo ver. Tot oktober 2016. Mijn huis stond te koop, maar wist nog niet goed waar ik nu heen wilde. Het enige wat ik zeker wist, is dat ik het wilde verkopen en dat daarmee een heleboel zou veranderen. Meer lezen? https://chantalvangorpblog.wordpress.com/

Actief sinds 09 Dec. 2016
Verslag gelezen: 707
Totaal aantal bezoekers 42124

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 05 Maart 2017

Een nieuwe start - Hawaii

Landen bezocht: